woensdag 7 oktober 2015

Day 8: Cheesecake, Minigolf and Epcot


Om al mijn quickservice credits, voordat ik naar huis ga, op te kunnen maken is het vandaag tijd voor een uitgebreider ontbijt. Ik kan de credit niet aan de lunch besteden vandaag omdat ik weer op pad ga en dan pas laat kan lunchen terwijl ik om 16:30 al een reservering voor het diner heb. Ik ga dus lekker voor de Mickey wafels!


Na het ontbijt rijd ik naar de Mall at Millenia. Een mall met vooral dure winkels. Ik doe vandaag aan kijken, kijken, niet kopen. 


Een van de redenen om hier te komen is de Cheesecake Factory. Ik heb mezelf een lekker stuk cheesecake beloofd.


Ik neem een kop thee en bestudeer de kaart. Ze hebben hier heel wat keuze dus ik ben even bezig. De ober stelt nog voor om gewoon alle cheesecakes te proberen maar dat lijkt me geen goed idee. Ik kies  uiteindelijk voor deze caramel, macademia nut, whitechocolade cheesecake. 


Hij is natuurlijk super vullend en ik krijg 'm dan ook niet helemaal op.
Om alvast wat van deze calorieƫnbom te verbranden, loop ik nog een rondje over het winkelcentrum. Daarna rijd ik naar de naastgelegen outlet mall. Ik merk dat ik nu echt klaar ben met shoppen. Meer dan een beetje rondlopen en kijken is het eigenlijk niet.


Omdat ik voor een collega van Mier nog wat bij de Staples moet halen, stel ik de navigatie op de dichtsbijzijnde winkel in. Nog geen 10 minuten later sta ik op de parkeerplaats van waar ooit een Staples zat. Nu dus niet meer....
Ik heb geen zin om nog een Staples op te zoeken op dit moment. Ik ga eerst een rondje golfen. 


Blijkbaar moet het altijd heet zijn als ik hier ga minigolfen. Ook vandaag is het goed warm, heerlijk hoor!

De winterbaan is direct bespeelbaar dus daar ga ik voor.


Echt flitsend gaat het niet maar het is wel heel leuk. En als je alleen speelt, win je altijd!




Na de winterbaan, doe ik ook nog de zomerbaan.




Daar doe ik iets langer over omdat ik af en toe even moet wachten op de mensen voor me.


Er zijn veel hagedisjes op de baan. En die rennen heel hard op hoge pootjes weg als er een bal aan komt. Het is een grappig gezicht.


Als ik de zomerbaan nog slechter heb gedaan dan de winterbaan is het tijd om richting Epcot te gaan.


Ik kan nog net gebruik maken van de fastpass voor Testtrack. Die attractie had ik eerder nog niet gedaan.


Mijn wheels voor vandaag:


Het design scoort niet echt goed maar dat mag de pret niet drukkend. Na de snelle rit moet ik wat haast maken om op tijd in Italiƫ te zijn voor het vroege diner.


Een oudere Italiaanse man is vandaag mijn ober en hij wordt geholpen door een paar Italiaanse meiden. De man is een echte relaxte Italiaan. Ze spreken ook allemaal vooral Italiaans tegen je maar het is steeds duidelijk wat ze bedoelen (eet smakelijk, alles naar wens en meer van die trant).


Ik neem een goed bord pasta. 


En een panacotta met bloedsinaasappel gelei toe.


Het smaakt prima, weer erg lekker gegeten. 

Na het eten verlaat ik Epcot en ga toch nog een Staples proberen. Gelukkig blijkt de uitgekozen Staples dit keer wel te bestaan en heeft ook nog de gevraagde spullen. Om aan mijn stappen te komen, loop ik ook een rondje door de Walmart. Nu ben ik echt klaar met al die winkels. Ik ga terug naar het hotel en call it a night.


3 opmerkingen:

  1. Zo dan wat een enorme TAART, lekker hoor. Kan me voorstellen dat het winkelen leuk geweest is en dat je even genoeg krijgt van al dat shoppen. Twee minigolf banen gedaan leuk hoor maar zo slecht ben je toch niet. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha midgetgolf was nooit jouw sterkste kant :) Wel leuk om beide banen te doen. En die cheesecake zag er echt mega lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die mini golf! Hebben wij vast geen tijd meer voor, maar leuk om te weten voor een volgende keer!

    Die cheesecake gaat ook op mijn lijstje :-D (voor deze keer dan)

    BeantwoordenVerwijderen